torsdag 17 februari 2011

Never settle for anything less

Byxdress H&M och Mammas gamla halsband som förövrigt har lite bitmärken för jag tuggade på det när jag var bebis. 

Stolt över mig själv idag, har diskat x2 och tvättat stora delar av dagen. Lagat mat med mamma och varit en duktig flicka. Ger mig själv en klapp på axeln och njuter. Ibland är det skönt med ledighet.
Egentligen skulle jag och mina syskon äta middag på La Roche imorgon. Min absoluta favoritrestaurang i hela Malmö och de har inte ens sushi på menyn, då har man verkligen lyckats. Men som alla bra restauranger är det såklart fullbokat så vi knuffar fram det en vecka. 
Tur i oturen är att jag, Camilla och Alexandra ska laga en riktig lyxmiddag, dricka gott och ha en riktig tjejkväll. Det gör lite ont i hjärtat att tacka nej till en utekväll men så är det när man jobbar helger. 

Nu är jag helt slut och ska snart gå och lägga mig,
efter jag hängt tvätten. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar