tisdag 11 januari 2011

Cause the day you realize how amazing you are, you’re gonna leave me

Jacka H&M // Väst MQ (gammal) // Polo H&M // Byxor Zara // Cowboy boots Bronx 

Trots sprängande huvudverk pga otroligt dålig diet, läs godis, kakor och glass, blandat med dålig sömn (fast det borde jag vant mig vid vid det här laget) så var det en bra dag på jobb idag. Jag var inte ensam med huvudvärk, Aron mådde inte heller på topp, men som tur var verkade alla kunder ha tagit semester också så det blev en hel del lallande för sig själv. Moe kom med de goda nyheterna att han hade fått sitt körkort (för femte gången) och det fick vi alla höra ett antal gånger. Under flera stunder fick jag kämpa med att hålla läppstiftet borta från tänderna när jag skrattade mitt åsneskratt. Så med smärta i tårna, ett leende på läpparna och en bil med sommardäck slirade jag hem med en påse muffins två timmar efter jag hade slutat. Motstod frestelsen att köpa upp i princip allt som kommit in på Topshop (höll mig på rätt sida om larmbågarna så att säga). Och nu ska jag alldeles strax ta itu med en av mina största rädslor, jag ska gå och lägga mig. När det, i genomsnitt, tar mig tre timmar att somna varje kväll och jag vaknar, i princip, en halvtimme innan klockan ringer var morgon så mår man inte på topp. Just nu vill jag bara sova hela natten utan avbrott och utan ostyrda tankar som far fram och tillbaka i huvudet. Önska mig lycka till, det kan jag behöva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar