lördag 5 mars 2011

I love boho

Längtar till våren, tills dess fryser jag lite om rumpan i alldeles för tunna kläder.

Dagens äventyr; att tanka bilen. Det var ganska tomt i tanken efter jag körde till jobb imorse men som tur är finns en Shell-mack precis bakom mitt jobb. Lyckost mig trodde jag, alla pumpar var ur funktion. Men närmsta var inte så långt bort, det skulle jag nog klara utan att bilen gav upp. Och visst gjorde den det, lite tur är på min sida ändå! Tankar och ska gå in och betala. Det visar sig att mitt kort är avmagnetiserat, men eftersom jag nästan bara använder chippet så har jag inte lagt märke till det, och jag kan inte betala. Så jag satt på en Statoil mack i Lomma i drygt en timme innan hjälp kom och löste ut mig. Arbetsdagen blev längre än jag tänkt mig! Och mina skulder till min kära mor ökade lite ;) 

Rango var fullbokat, det var ju oväntat, så jag beger mig tidigare än väntat till pappa på landet. Han fyller år imorgon, 25+ någonting tror jag att det var. Paket är inhandlade och snart inslagna. Nu ska jag hämta upp alla barnen och köra ditut.

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar