torsdag 17 mars 2011

You're from a different world

Vilken dag jag har haft idag. Började med att jag läst fel på dagarna på schemat och trodde jag började två och en halv timme senare än jag egentligen gjorde. Kan inte förstå hur jag sett så fel. Halva dagen gick åt till ångest. Andra halvan var stolt över att det var en riktigt bra dag på jobb idag, mina sista kunder var hur trevliga som helst! Tog mod till mig och begav mig till ett spinningpass på Friskis när jag kom ifrån jobb. Svettigt, kämpigt och härligt. Efter den turen var det tomt i tanken på den lilla vita och jag ville inte göra om misstaget jag gjorde sist när jag försökte tanka bilen (ha en trasig magnetremsa på kortet, använder till 90% chippet ju!). Så jag gick in och frågade om de tog emot chip, men det var det inte en enda mack som gjorde på hela vägen hem. Jakten på bensinen började. Det slutade med att jag gick in på coop och köpte tidningar och tog ut pengar där (för uttagsautomater kan inte heller läsa mitt chip), efter det körde jag till Statoil och där visade det sig att de tog kort med chip! Dagens äventyr. Nu kallar kudden, godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar