torsdag 1 juli 2010

With butterflies in our eyes and a looks to kill


Igår efter jag varit hos Elina, och varit på gym instruktion, så åkte jag hem till casa de Grönlund. Denna gången Johan Grönlund. Jag hade till och med packat strumpor ifall Jepplof inte hade städat lägenheten sen Milla gjorde det. Men där är det städat och där finns tavlor på väggarna och till och med växter, levande gröna växter.

Vi kollade på The men who stared at goats, lite udda film men jag tror att båda gillade den. George Clooney och Ewan McGregor var iaf några av alla kända ansikten i filmen, tillsammans med Kevin Spacey osv. s

Vi körde smörpopcorn med indian popcorn med cheddar smak och Orangina, Olof tog avocado :S Jag smakade, inte en favorit. Men drickan var god.

Sen utnyttjade jag Sommarkortet som jag köpte för några dagar sedan och tog bussen hem. Det blir skåne runt innan augusti det kan jag lova i alla fall. :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar