fredag 23 juli 2010

Nothing to do, nowhere to be, a simple little kind of free




Saknar man det turkosa vattnet?
Den stekande solen?
De varma nätterna?

JA!

Brännan är nästan borta och man börjar känna sig blek. Trots att jag är brunare än jag varit på ungefär två år. Har legat i solen idag men det känns inte som det har hjälpt.

Har tagit tag i alla mina bilder som har varit på väg upp på fb sedan början av juni. Det tar ett tag i min verkstad ;) Och för att jag känner att det inte är det roligaste som finns.
Men när jag tänker tillbaka har jag aldrig varit särskilt duktig på det här med att dela med mig av mina bilder, inte för att jag inte vill utan mer för att jag glömmer bort det.
Nu i alla fall, nu är en mängd bilder på väg upp.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar