onsdag 28 juli 2010

Recap...


Hej, det gick ju sådär med uppdateringarna igår. Men jag har en bra ursäkt, jag jobbade nämligen till 00:30 på natten och var inte hemma förrän närmre två. Men det är roligt att jobba sådana dagar när det är fullt upp och det händer saker hela tiden!

Så när jag väl hade lyckats somna efter 03 någon gång så vaknade jag redan halv 6 på morgonen och lyckades inte somna om förrän halv 8-8, varpå de ringer och väcker mig kl 9 och frågar om jag vill jobba på IsaDora. Japp japp, så det var bara att kasta sig in i bilen och köra till jobb!

Sen kom jag hem vid 17 och lade mig och somnade i solen, så nu har jag fina bikiniränder (även om det inte syns så mycket) ;)

Faaaan vad jag älskar att jobba!
Även om jag var mer eller mindre hjärndöd mestadels idag pga trötthet :P

Peace & Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar