fredag 2 juli 2010

Tomorrow is a day I never planned, if you're gonna be my man understand I can't be tamed, I can't be saved, I can't be blamed, I can't


Nu ska jag ner och slänga ner allt på min packlista i en resväska, eller i alla fall lägga fram allt. Jag älskar spontanitet. Och vet ni vad? Jag fick precis min period. Vilken tajming. Ogillas. Men jag hänger inte läpp, de ä ba å sätt en propp i hålet! Och Ola & co ska också ner till Rhodos på söndag, men lyxlirarna flyger från Kastrup. Inte som vi budget-babes som flyger från Sturup. Så vi kommer nästan bo grannar. Lite festligt är det minsann. Nej pack, pack, pack.

Imorgon ska jag in till stan och köpa glasstårta, jag ska ha kalas då förstår du. Sen är det nog fest hos Per. Utan utgång. Jag ska upp klockan fem så no doubt about it! Det ska växlas pengar och köpas reseshampoo. Längtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar