tisdag 3 augusti 2010

I was a killer, was the best they'd ever seen I'd steal your heart before you ever heard a thing


Sommar hälsningar från Farmor Karin och lilla Vincent!
Ibland är det underbart att bläddra igenom gamla bilder.

Själv jobbar jag för fulla muggar! Helt underbart är det och jag älskar att ha något att göra om dagarna, dessutom jobbar jag till 16 och är hemma innan halv fem så dagen finns fortfarande kvar om ni hänger med på vad jag menar.

Just nu är Camilla och hennes familj på Kreta, likaså Alex. Man är ju lite avundsjuk. Liiite. Här hemma har vi askass väder och jag kan knappt komma ihåg hur det känns att steka på stranden trots att jag och Elina var på Rhodos för inte så längesen. Dessutom har jag dåligt samvete för att jag inte önskat dem en lycklig resa, jag har skjutit fram det för då känns det inte som dom är borta, men jag får nog ta mig i kragen och slänga iväg lite sms ikväll.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar