lördag 14 augusti 2010

It's hurtful

Lika bra att erkänna det. Tatueringen är ascool och jag är så glad att jag har gjort den. Men det gjorde ont, eller egentligen var det värre att ligga i obekväma ställningar i två timmar. Mina ben domnade bort och axeln jag låg på hade svinigt ont. Jag grät. Två gånger. Men inte på grund av smärta av nålen, mer för axeln o benen.

Den sitter ju över revbenen och varje gång han tatuerade på benet gjorde det ont, sen kändes det inte alls och sen gjorde det ont som attan igen. Och de bokstäverna närmst bröstet, aoch säger jag bara aoch! Efteråt blir man insvept i plastfolie och tejpad. Det känns väldigt skumt. Men nu känns det bara lite som ett skrapsår, det är lite ömt.


Och nu är jag tillbaka i T-town och ska snart sova. Det tar minsann på krafterna. Så nu lägger jag mig och myser lite med Diesel. Han har blivit så kelig sen kastreringen, lilla bebisen.

Godnatt!
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar