söndag 8 augusti 2010

I wanna rock and roll all night and party every day!







Det blev minsann fest hos Simon igår när allt kom omkring, tack Emma <3

Riktigt kul var det med nostalgiska gamla låtar och fjortis poser, vi försöker återuppliva den klassiska "tummen och pekfingret" posen. Det går lite trögt bara, jag kör nog vidare på mitt segertecken istället. Vi skulle till Debaser, men det blev KB. En snabb visit tyvärr. Men jag är minsann ändå glad, för vet ni som jag saknat en viss dam i min närhet. Vilket team vi utgör, vi fick till och med ut mer än tre meningar ur Dennis :D

Kan någon bara förklara en sak för mig. Om man kommer till en fest hemma hos någon man känner väl, man vet hur det går till och var alla sitter och sånt, varför ska man då knacka på dörren? Då ska ju bara värden behöva resa sig från sällskapet, öppna den olåsta dörren och släppa in en för att sedan försöka ta upp samtalet (eller vad man nu höll på med) där man slutade. Bara störande moment om man ändå känner alla. Jag klarade i alla fall av att öppna simons dörr alldeles själv och anslöt sällskapet.

Bakfyllan var lindrig men jag har ändå inte uträttat några storverk idag, mer än att se Star Wars och äta upp Fresta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar