måndag 9 augusti 2010

Daydreaming part II


Det första jag ska göra när jag får min lön är att leta upp en ashet filthatt som den till höger här på bilden. Hittade ju aldrig någon riktigt snygg stråhatt i somras och det känns väldigt passe just nu. Så ge mig en slokande sexig filthatt istället :)

Det andra är ett par heta militärgröna, astajta jeans med massa tuffa detaljer på, som dragkedjor, muddar och konstiga sömmar. Let's face it, leggings är extremt tradigt nu. Hur länge har vi glott på det? Och var fan kom det ifrån egentligen? under åren 7-9 och 18-20 gick jag i inget annat än bomullstajts. Det var dock mer passande i lågstadiet, trots allt kommer jag fortfarande att använda dem. Finns det något som är skönare?

Nu ska jag fortsätta fönstershoppa på nätet :P

Peace & Love
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar