söndag 17 oktober 2010

Boys night out

1. Jag och Simon agerade lekledare på min brors fest. 2. Oliver förlorar på en av Simons lekar 3. I-phone nördar är vi allihopa? 4. På väg in till stan.

Det var som att känna sig ung på nytt, blandat med en känsla av att vara äldre än någonsin. Vi bestämde oss för att göra det bästa av situationen. Bli lekledare, ta hand om de unga och visa dem på rätt väg. Man kan kalla oss äldre, eller bara rutinerade. Men hur som helst var det roligt att träffa Simon igen, det var längesen. Vi satte oss lutade mot garderoberna med Johans Malibu (ja sorry det var nog din, jag hittade den min bakom andra flaskor, halvtom) och hade djupa samtal.

5 kommentarer:

  1. Undra vem som e mest iphone nörd egentligen? tror faktikst johan är de !

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Jimmi, det tror jag också ;) Haah // Emelie

    SvaraRadera
  3. men han är älskad av mig ändå :) tradiga ni va som inte hängde med ut ...

    SvaraRadera
  4. Hahaha :) Vilken tur! Jag vet =/ Har lite ångest. Men så kissiga vi var! Tog det långtid innan ni kom in? // Emsan

    SvaraRadera