tisdag 16 november 2010

Drink coffee. do stupid things faster with more energy


FRUKOST DAGS! 11:23 och jag sitter vid frukost bordet. Så är det på ens lediga dagar. Man får sova lite extra länge, försöka smita undan den där envisa förkylningen som hänger som ett åskmoln över huvudet och bara väntar på att starta. Men jag har inte tid med sådant, så jag gör vad jag kan för att smita undan.

Funderar på om jag ska ge Macaronsen en andra chans idag eller om jag ska fortsätta sy mina brallor. Det återstår att se. Jag känner att jag måste få utlopp för mina fantasier. Fantasier i socker och tyg för dagen.

PUSS & KRAM

3 kommentarer:

  1. Vad är det bruna du har på gröten!? Kaffe...?

    SvaraRadera
  2. HaHaaha!! ..kaffe...du är rolig du Malin.. :)
    Emelie har ju bara mjölk i latten!

    SvaraRadera