lördag 27 november 2010

Fridays b-bash

Jullans b-bash // allt hm utan skor som är bianco. 

Grått, metalliskt och fuskskinn. Galet mönster matchat med mina nya fejkade skinnbrallor och pricken över i-et är de silvriga accessoarerna och mitt antracitgråa nagellack med matchande gråmetallisk ögonskugga. Jag trotsar väderlekarna, vägrar att lägga undan mina klackar. Det är ett måste, utan dem känner jag mig inte hel. Så det blev ett par med räfflad gummisula, man kan väl göra allt man kan för att inte halkan ska slå till!

Efter jobb begav jag mig direkt till Elina för att fira Julia, de var redan mitt i maten. Så jag fick komma ifatt. Mums är väl allt jag kan säga, deras mor är fenomenal på att laga mat och baka. Alla begav sig till Kulturbolaget, på ett sätt eller ett annat, och jag hemåt. Till min sköna säng, jobb imorgon sen middag hos farmor och filmmys med Camilla.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar