söndag 28 november 2010

söndag 28 november 2010

Bilder som ännu inte sett dagens ljus, från förra veckan. En blogg, en andledning till egobilder att finnas. Min akilleshäl.

Fick hoppa in på jobb idag, kortpasset halv ett till fyra. Passade mig perfekt. Intensivt och kort med dubbelt betalt.

De utsåg årets vinnare av Modell 2010 på Nova idag. Vilket innebar att Leo, förra årets vinnare, var där och delade ut priset till vinnarna. Leo var ju min gamla klasskamrat och min andra pojkvän igenom tiderna, vi var tolv tror jag. Han var den enda pojken som vågade fråga chans själv, face to face, i hela klassen. Alla andra skickade lappar eller bad någon annan. Haha. Så vi tog en fika med hans modell kompisar efter jag slutat, det blev en del catching up och jag fick höra  roliga historier om deras visningar och resor.

Trevligt slut på veckan!

Imorgon är jag ledig, har skrivit en lista på vad som ska inhandlas. Det är tomt i skönhets skåpet nu, imorgon anar jag ett tomt hål på kontot. Men det är nödvändigt!

Men nu är det bingen, godnatt!

2 kommentarer:

  1. Mycket trevligt att fika med dig tyckte jag! :)
    Antar att jag är busted ... kryper fortfarande runt på din blogg lite grann, trots att modetipsen kanske inte är ämnade för de flesta killar ;)

    SvaraRadera
  2. Det var himla kul tyckte jag med! Hehe, jag blir bara glad vetdu! :D Och vet du vad, det kan faktiskt ändras. Herrmode är skitkul :D Vi får ses igen en dag ;D

    SvaraRadera