söndag 29 mars 2009

And so she's gone to partytown

Helgens bravader.

I fredags var jag och bowlade. Jag vann dessutom för första gången, under tredje rundan. Eftersom jag skulle upp tidigt och jobba dagen efter så skulle jag ta det reltivt lugnt, så naturligtvis landade vi på Lilla Torg för att sist men inte minst avsluta på Slagt. Och så var det ju det där med att jag skulle jobba så jag fick åka hem tidigare, typ vid halv 5. :P

Efter tre timmars sömn och två liter vatten bar det av till Jägersro, där det var helt galet med folk. Jag skojar inte om jag säger att jag säkert gjorde 500 korvar där ute i tältet! Efter det kände man sig mer eller mindre sliten, men det är bara back in the saddle för efter stängning var det dags för företags fest!
Snabbt hem och byta kläder och sen tillbaka till alla de andra, efter lite fördrinkar i Bakfickan tog vi taxi till Harrys. Där började festen! Christel ("mamma") och jag var minst sagt kungar i baren och på dansgolvet för den delen. När småtimmarna närmade sig ville ungdomarna vidare till slagt och så blev det också!

Man skulle ändra till sommartid igår, det hade jag ingen aning om. Men det kändes lite småskumt att vara på slagt vid 6 på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar