tisdag 31 mars 2009

Sweet dreams or a beautiful nightmare, eighter way I don't want to wake up from you

Jag börjar seriöst tro att jag är en workoholic. Klockan är 20:18 och jag blev precis klar med allt här på kontoret. Imorgon har vi kunder tidigt så det är lika bra att ställa allt i ordning redan nu så slipper jag det sen.

Vi fick nya prover idag också med DHL, jag körde fel tre gånger innan jag hittade rätt terminal för mitt paket. För att inte tala om problemen med att få in dem i bilen! Jag har ingen jeep direkt. Men nu är alla skorna uppe på hyllorna och fit for fight!

Men nu är jag äntligen på väg hem, och jag har en känsla av att jag kommer somna tidigt. Känner mig lite halvt död så jag ska sätta igång mina lullabys och försvinna bort till drömmarnas värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar