måndag 30 mars 2009

Every morning I look at you and smile

New week in Malmoe!

Någonstans i bakhuvudet undrar jag om "mamma" känner sig levande idag? Jag har en känsla av att hon kommer behöva en vecka innan hon har återhämtat sig efter en utekväll med kidsen :P

Annars händer det väl inte så mycket idag, ska jobba på kontoret. LL ska komma med lunch till mig och . . . FAN! Jag kom precis på vad jag glömde. Han skulle ha sånt "muskel pulver" som alla killar kränger så han skulle skicka ett sms och påminna mig men jag kom väl inte ihåg det ändå. FAN! Aja det löser sig, då får han få den lite senare bara.


På fredag ska jag gå och se Fast&Furious har jag bestämt, som den bilnörd jag är skulle det vara skandal om jag missade den fjärde F&F filmen. Denna gången är ju Vin Diesel och Paul Walker tillbaka också! Det är vad vi kallar ögongodis!
Mjau!


Time to get to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar