tisdag 31 mars 2009

It's a hard thing faking a smile when you feel like you're falling apart inside

Hello sunshines.

Det är tisdag och andra dagen på arbetsveckan, vilket betyder att det är fyra dagar kvar tills jag sticker till Sthlm igen. Det har verkligen varit skönt att få vara hemma ett tag och slappa, ladda batterierna lite liksom. Så nu är jag fit for fight för en ny helg i hufvudstaden.

Ha! Satt precis och kollade i min almanacka. Det är ju 1:a April imorgon. Dags att hitta på bus, the sky is the limit! Men då ska jag till Danmark och vara där tills på torsdag kväll. Det blev nästan dags att packa upp min nessessär (?).

Honey, if she'd been talkin more shit,
her face would've been shaped like a toilet!


Det är nog den bästa på länge faktiskt, jag över väger att dela med mig av en ny favvislåt men jag måste göra lite nytta först.

1 kommentar:

  1. HaaHaaaaaaa!!
    Det är skitkul att läsa din blogg, man blir alltid på så gott humör! :) HaaHaAaaHaaa!

    SvaraRadera