måndag 30 mars 2009

You make me wanna be a better girl for a while

Wieo,

Fick mail från vår designer idag och han försöker hook me up med ett par killer heels. Med betoning på försöker för han sa till mig att vara tålmodig, men det är inte riktigt min starka sida. Annars har telefonen ringt stup i kvarten idag med tjejer som vill ha våra skor men de är slut överallt. Tack Elin Kling för det, det bästa av allt är att hon verkligen gjorde det självmant också i Paris! Skorna finns ju world wide. Hur sjukt är inte det att det är snö på marken och sandaler säljer slut? Okej, man har ju i och för sig festat i sandaler hela vintern men det är ändå ofattbart när man sitter här i tjocka tröjor och fryser.

LL kom med Donken till mig idag, mumsigt värre. Men han bara mobbade mig för min danska hela tiden ^^ Det är alltid trevligt när man slipper sitta här själv en hel dag. Så nu är mitt kära USB iväg på påfyllning med nya låtar. Har redan nya favvs från Akon bacon och Lil Wayne, kan inte vänta tills jag får Keri Hilsons album. Ryktet säger att det är riktgt klockrent. Damn, jag känner mig uppdaterad på musiksidan för en gång skull :D

Så nu är jobbet slut och jag ska ringa min lägenhets kontakt! Keep your fingers crossed.

I can't sleep until you're next to me.

1 kommentar:

  1. Lycka till med skorna! ...och jobbet..och lägenheten... - puh - tur att du har lunch sällskap, det hjälper alltid med lite nice conversation!

    SvaraRadera