torsdag 26 mars 2009

I couldn't stop laughing, no I just couldn't help myself

Stressigt? Jag har inte hunnit skriva något på bloggen för jag har helt enkelt inte haft tid, men nu har jag funnit ett glapp i schemat so here we go.

Igår var jag och min syster på ICA Maxi och skulle handla lite godis och cola för kvällen. Ni vet när man är så trött att man inte kan sluta skratta och kan tänka sig att göra de mest omogna och töntiga sakerna? Ungefär så trötta var vi allihop igår, vilket resulterade i ett ganska utflippat besök på Maxi. Lalle kom förbi och skulle lämna lite saker till mig, han lät lite smått skräckslagen när han frågade om det var vi i hattar på barnavdelningen. . . Jamen jovisst var det vi! Det tog inte långtid innan vi började gå loss i livet bland leksakerna, det liv som vi så moget har lämnat bakom oss. Knallpistoler, gunghästar, barbiedockor, gosedjur och där ska jag nog sluta!

Men ibland känns det skönt att få vara lite omogen och fnittrig.

What happened to the world we knew?
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar