tisdag 24 mars 2009

You're like a hot revolver but you ain't killing no one but yourself

Sista dagen på mässan,
Just när man tror att våren är påväg så snöar det när man vaknar! I och för sig var det kallt igår men snö! Vi vill ha sommar och sol nu, bara ben och sandaler.
Men vad ska man göra? Vi har vår sista kund idag klockan sju så vi är inte hemma förrän mitt i natten, eller runt nio i alla fall. Sliten som få.

Såg en reklam snutt för en dokumentär om Josef Fritzl, det finns nog ingen människa som äcklat mig så mycket. Hur länge var det dottern satt inlåst? 24år eller så, i alla fall hela mitt liv och lite till. Som om inte det var nog födde hon också hans barn! Ett av dem dog och han brände pojken i en ugn. Jag tror han är en av världens mest hatade, med all rätt. Jag mår illa vara jag tänker på det.

Back to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar