fredag 27 mars 2009

Girl you've got them angel eyes

Hm, jag upptäckte att det visst var torsdag igår och inte i onsdags som jag trodde. Hur kan man vara så säker på att det är en viss dag ibland? Aja, idag är det Fredag i alla fall.
Men det är inget annat än en dröm att få sova bort hela helgen, det är bara konstant arbete hela tiden. Satt och tittade på Lost Boys halva natten igår, vilket kanske inte var det bästa valet men men.

Igår var jag på Entré för andra gången i mitt liv, åt på BK eller "Home of the Whopper" som det heter där. Jag har en liten känsla av att Entré kommer bli det nya fjortishänget, bara med tanke på hur många som sprang runt där efter stängning.

Lägenhetsupdate: det är en annan tjej som ska kolla på den och efter det får jag reda på om hon får den eller om jag kan komma och kolla på den också ^^


Girl it ain't a lie you've got them angel eyes
You make me wanna bring out the devil inside
The way you got that glow
it's like you're reading my mind
You've got them angel eyes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar