fredag 15 januari 2010

Before I had it I closed my eyes and imagined, the good life




Ibland är det bra att prata för mycket för sitt eget bästa. :)

Som nu tex. Ett fullbokat Koi håller ovanvåningen öppen för oss. Jag ser det framför mig, vi sitter där i en lounge area, schteker, och sippar på vårt bubbel. Ska man gå all in kan man lika gärna göra det rejält.

"Ursäkta mitt herrskap, men ert bord är redo nu. Om ni vill vara så vänliga att följa med mig här..."

Jag vet jag har en livlig fantasi. Fram med sushin, Koi, och sake ska det vara (alternativt Tigeröl, men det passar inte så bra med skumpan man drack till fördrink). Milla kör på Cardonnay, det kan jag nästan satsa pengar på. Efter maten är det en espresso och sambuca, inte heller så japanskt förresten. Hmm.. De har säkert nån annan festlig shot man kan få och tidernas godaste Creme Brulée. Sen drar vi vidare till whatever Malmös nattliv har att erbjuda, snacka om helkväll!

Nu ska jag försöka återvända till verkligheten och lämna min fina dagdröm. Jag lever i min rosa bubbla, vill du följa med mig? Haha :)

Det ska bli intressant hur dagen faller sig, om mitt dagdrömmeri blir verklighet.
Anyway, jag tror det blir awsome och jag längtar! Jag ska bara genomlida jobbet först ;)

Peace & Love

1 kommentar: