måndag 11 januari 2010

I have a confession to make


Vissa har sagt att jag inte riktigt är helt ärlig om min sida som spelnörd här, men faktum är att om man spolar tillbaka tiden till när jag köpte mitt The Sims 3 spel så var det en hel del nördande här på bloggen. Likaså när jag skaffade PS3 och X-box och så vidare.
Det bor en riktig spelnörd i mig, det högsta beviset? Jag spelade lika mot Milla i lördags! Det trodde jag inte och än mindre de som känner mig. Det var första gången jag ens spelade ett hockeyspel, testade FIFA en gång och jag var så kass att det var pinsamt.
Eftersom jag är ledig idag så ska jag sätta mig framför PS3:t och spela Burnout Paradise, japp bilspel är också en gömd passion. Jag har en hel del Need for Speed här hemma och Halo. Men när man klarat alla Halo så är det inte lika kul längre så det suger jag antagligen på nu.
Ger Burnout Paradise en chans iaf, för att se om jag still got it.
The nerd is signing out
Peace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar