lördag 9 januari 2010

Deep down you know it's best for yourself




Jag skulle på sushilunch men det slutade med BK och Avatar. Så fel det kan bli.

Vad hände med Izu-kuzi-whatever restaurangen, den hade stängt. Och då menar jag inte stängt som i "inte öppet" utan stängt som i "konkurs" eller " vi har flyttat" stängt. Vart har den tagit vägen? Pandora?

Jag hade sjukt höga förväntningar på Avatar och den överträffade dem allihop. Det enda som var kasst var att de enda lediga platserna var på rad två och brevid oss (åt båda hållen) var ungar som ständigt skulle på toa och som bara inte kunde vara tysta! 3D glasögonen var över häftiga men man blir yr som tusan av dem!

Nästa bio-film jag vill se är den där med alla gudarna, Zeus, Poseidon och allt vad de heter. Men jag kan inte komma på vad den heter.

Aja nu är det bussen hem i alla fall, dem var 5min sen och i -10 tradig kyla är det ungefär en livstid!

Peace & Love

2 kommentarer:

  1. Emsan du och jag ska SÅ gå och se Percy Jackson and the lightning thief. ;) Den är SÅÅÅ en film för oss! :D Lite som HP ju. Övernajs!

    SvaraRadera
  2. OM VI SKAA! :D Jag känner att det är såååå en film för oss! Vi började med HP, SOR, Troja, Twilight, Avatar ... vi gillar ju det! <3

    SvaraRadera