lördag 23 januari 2010

I'm so lucky




Jag gick och lade mig med full utrustning igår, sovmask, nerrullat, avsminkat and so on, and so on, allt för att jag skulle få sova länge. Men när propparna tändes gjorde min sänglampa likaså. Så någon sovmorgon blev det inte av, men jag låg och drog mig i sängen tills ett.

Efter att ha ätit en otroligt god frukost, fransbröd med varm choklad och som efterätt Italiensk chokladglass, bestämde jag och Emma oss för att vi skulle bada Jacuzzi. Dock tog varmvattnet slut och Fejjan tog upp all vår tid så vi skjuter fram det till en dag när vi är mer förberedda.

Så nu ska vi snart göra American Pancakes och frossa i det, sen är det dags för mig att dra ut med Alexandra! :D
Hon är klar med sina tentor så vi får passa på medans vi kan!

Nej duschen ropar!!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar