tisdag 12 januari 2010

Said that I'd look better if I was thinner, don't you know you should love me for my inner?


Vad det är skönt att vara ledig! Nu har jag börjat komma igång och ska göra frukost, Fattiga Riddare blir det. Man funderar ju på att flytta hemifrån och då kan jag ju lika gärna vänja mig vid ett fattigare liv.

Idag ska jag och mamma ut och kolla tyger, jag vet det låter kanske inte hur kul som helst. Men vi ska börja sy! Jag funderar dock på att sticka istället, det gillade jag redan när jag var liten. Välkommen till DIY året!
Efter jag sett Fias kreationer som hon har sytt så vill jag också göra mina egna saker och det bästa av allt, man slipper trängas med alla andra Gina Tricot kopior. Men vi får väl se hur det går, det känns ju redan som man har för lite tid på dygnet.

Träningen drar förhoppningsvis igång idag också, kick boxning med Milla. Vi har försökt det hur många gånger som helst men det har alltid kommit något ivägen. 2010, är det året då man börjar träna på riktigt?

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar