torsdag 21 januari 2010

Everbody sees it's you I'm the one that lost the view, everybody says were through I hope you haven't said it too




Sitter och städar mitt smyckesskåp med en burk Ben & Jerrys och försöker bota min förkylning med mängder av nässprey. Har träningsabstinens, det trodde ni aldrig att ni skulle höra från mig va?

Chris Browns Graffiti pumpar ur källar stereon.

Trots förkylningen har jag jobbat idag, halvdag iaf och jag trivs riktigt mycket ute i Tärnö. Det börjar bli ett hus nu.

Fick precis en uppenbarelse, i samband med att jag inte hittar en av mina Swarovski ringar. Tappade/ glömde jag den (+ tre andra ringar) på toan på Koi förra fredagen? Faaan. Det blir ett samtal dit imorgon.

Ska dessutom boka tid till IPL behandlinarna på Derma Kliniken imorgon hade jag tänkt och utnyttja mina 20% på Åhléns och 200kr på H&M. Trots att det sinar i kassan.

Snart kommer lönen.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar