måndag 4 januari 2010

Close your eyes, sometimes it helps




Hello folks, nu är jag hemma ifrån jobb. Det tog mig 2,5 timmar att ta mig ifrån Svågertorp till Skurup, jag har aldrig påstått att jag har ett bra lokalsinne men vad i h*lvete?!?! Jag fick i alla fall bytat vad jag skulle på Bauhaus och jag fick med mig mat till det nya kontoret.


Just nu ligger jag i sängen och bläddrar i nya H&M katalogen, nästan allt jag vill köpa finns i "home" upplagan. Vaddå att jag vill ha en lägenhet? Numera när jag är ute och shoppar så kommer jag hem med saker som tekannor, tårtknivar och överkast.

Ska försöka sova lite innan jag ska träffa Milla och ut och rasta bilringarna. Jag har varit alldeles för lat under julen så det är dags att ta tag i tränandet på allvar nu igen.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar