onsdag 27 januari 2010

Snabba Cash

Idag blev inte alls som planerad, nej. Jag och Emma skulle till Olof och baka kaka, men pga detta pissiga vädret så blev det såklart inte av. Enligt traditioner (min mormor säger) så ska Februari vara den kallaste månaden på året, upp till bevis säger jag. Istället ringde Camilla och frågade om jag ville se Snabba Cash på Entré. Första gången jag tittar på bio på Entré och jag säger bara ka-ching (!!) vilket ben utrymme!


Filmen i sig var väl lite rörig och sådär, jag kan tänka mig att boken är riktigt bra. Men i filmen kändes det som om de hoppat över en del händelser så det slutade med att allt bara blev rörigt och sen sköt alla ihjäl varandra. Jag säger inte att filmen var dålig, det var den inte, jag hade bara lite svårt att första alla 180 graders svängarna. Fram och tillbaka, vän-fiende-vän-vän-fiende osv...

Men jag blev sugen på både uppföljaren och att läsa boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar