måndag 31 maj 2010

Arrivial



Nu, i fredes, kom mina klänningar från nelly.com. Kenza-klänningen var på tok för stor (och här tror man att man har en någorlunda "hylla") så jag beställde genast hem en ny i förhoppning om att den kommer innan onsdag. Vilket även jag inser är nästan omöjligt. Men dock. Hope is the last thing that leaves you know.

Vad tycks om den blommiga klänningen? Den är flickig, den är romantisk, den är söt, den är vackert blommig helt enkelt. Vad tycks om den på mig? En sak är säker i alla fall, jag tänker då inte bära klackar till den! Och det är nog första gången jag säger just de orden. Men det går verkligen inte, jag får åtta kilometer ben och det finns faktiskt en gräns för hur mycket ben som faktiskt är vackert.

Mamma rådissade den, men hon ändrade sig efter lite övertalning som vanligt ;)
Puh!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar