lördag 15 maj 2010

I thought you'd always be mine



En kopp kaffe i solskenet (de hela 30 minuterna det varade!)


Idag har jag varit i CPH med min mamma hela dagen! Riktigt mysigt har det varit, trots fullt med folk. Verkligen helt sinnessjukt vad med folk det var!

Steg upp redan halv åtta (eller snoozade till åtta) på en ledig dag! Lite trött var man allt och vid kvart över tio hoppade vi av på Huvedbanegården redo för att entra Companys. Där vi hittade extremt snygga skyltdockor, mamma ville köra på pappers haklappen/kragen/? och jag är helt hookad på turbanliknande sjalar virade runt huvudet på diverse sätt.


Jag tror vi gick Ströget upp och ner ungefär fem gånger, mestadels för jag behövde gå på dass och bästa dasset är på Illum.

Missade dock en viktig del, TOPSHOP (!), men jag blev så glad över mina nya skor så jag glömde bort allt! Jag skulle handla shorts och en top på Vero Moda också! The Vero Moda med stort V, Bestsellers flagshipstore med allt! Vero Moda såklart med allt vad det innebär så som Very Vero Moda och Vero Moda Black, Only, Pieces och självklart även Jack & Jones! Sinnessjukt vad med tid man kan spendera där!

Vilken fredag jag har haft alltså :D
Nu är jag glad, livet leker!

Imorgon är det Slagtis som gäller!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar