måndag 24 maj 2010

What's the point of doing anything

Ni vet när man kommer till den där insikten av att man måste förändra sig själv. Den som tror livet är lätt, den har fel. Så in i @£¤%&* fel.

Jag kämpar och kämpar för att vara den jag vill vara, och vissa dagar så råkar man bara halka tillbaka där man var för många år sedan och tänker "f*n inte nu igen!". Man letar djupt in i sig själv för styrkan att börja om och startar klättringen.

För alla kan om man bara vill. Jag pratar inte nödvändigtvis om mig själv, men definitivt till mig själv. För att påminna mig om att jag kan vara exakt den personen jag vill.

Det finns inget som säger du är ditten eller datten, du är den du vill vara och ingen annan. Det finns ingen i hela världen som kan förklara för dig vem du är. Hur du upplevs, ja absolut. Men vill man att den bilden av dig ska ändras så går det.

Jag är i förändring, ständigt, det finns ju ingen som är samma person idag som de var för tio år sedan. Det är svårt att bryta invanda mönster så det är bara att "get to it, get back up in the saddle".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar