måndag 3 maj 2010

I can die now, rebirth mother][{$@$



Ibland fastnar jag inte på bild, tur att Karin är där och räddar situationen då!

Happy Mondays,
Nu är det ny vecka, jag har legat sjuk i en hel vecka och har missat alldeles för mycket för mitt tycke. Jag är inte den som bangar fester och typ tittar på film eller något...Jag är sämst på att vara sjuk jag får panikångest av att bara ligga hemma och inte göra ett smack mer än att äta och sova. Jag piggnade till efter två alvedon och fick för mig att städa hela köket. Efteråt satt jag och grät med andnöd och kallsvettades som en galning, inget bra beslut alltså.

Mina trogna kompanjoner, Heroes III, NHL 10 och den kära DVD-spelaren, har hållt mig sällskap tillsammans med diverse Ben & Jerry's, Nutella och andra godsaker. Känns som efter en sjukvecka är man tillbaka i frosseriet man kämpat hela året att komma ur, nu är det hårdträning som gäller! :)

Vi börjar med att klara av en jobbdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar