söndag 30 maj 2010

Mothers Day!



Morsdags outfit; jag har mina heta non-heta brallor på mig :) Och känner mig sådär lagom fulsnygg som jag gillar. Turbanen är också med igen, like like!

Idag är det morsdag, 30 Maj, Mammas födelsedag. Passande nog. Var ute och fixade med de sista paketerna idag och stötte på Emma. Mjäkig och sentimental som jag är, särskillt när det handlar om kära återseende!

Nu är allihop hemma hos mamma och vi ska fira morsdag/kalas och sen ska vi fira Christel ikväll.

Kakor och tårta står på menyn!

Vädret (som nästan alltid är fint på mammas födelsedag) är regnigt och grått, jag tycker lite synd om alla som ska ta studenten nästa vecka. Det är alltså inte mer än 13 grader och solen lyser med sin frånvaro. Hur kul är det att stå på ett flak i regnkappa? Eller få håret förstört efter tio minuter. Nej jag tycker synd om alla tjejer, killarna å andra sidan är nog bara glada att de faktiskt kan ha kostymen på sig utan att svettas som grisar.

Jag är glad att jag kan hålla mig inomhus, alternativt i ett solarie för att känna lite värme. Det var längesen nu och jag vill vara lite brun i alla fall.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar