torsdag 6 maj 2010

Echoes knocking on locked doors, all the laughter from before



Jag idag i mitt nya halsband från H&M
Igår efter jobb cyklade jag direkt till Milla och käkade pannkakor innan vi powerwalkade till och från Maddes träning. Där vi lekte passningslekar (ja jag också) så vi jag kunde hålla värmen i vinden!

Sen blev det kaffe och Transformers 2 på tv.

Vi satt och flätade varandra också! Som äkta flickor. Jag lärde Milla och Madde att göra inbakade flätor i luggen, jag har ju en lång historia av att lära ut flätor på Barbie dockor. Typ hela min barndom. Jag älskade ha flätor när jag var liten, särskillt med ett sidenband inflätat, tyvärr så var min pappa lika bra på att fläta som en oxe. På måndagen började jag träningen med pappa hur man flätar och på fredagen kunde jag gå med en fläta till dagis, men när jag kom tillbaka veckan därpå var det glömt och vi började om träningen från noll nästa måndag och följande fredag kunde jag ha fläta och så pågick det tills jag lärde mig göra mina egna flätor! :)

Jag fick i alla fall två fina inbakade flätor i luggen med mig hemåt igårkväll och de hängde med hela natten, precis som jag sa.

1 kommentar:

  1. Inte lätt att lära en gammal hund att sitta eller var det fläta???

    SvaraRadera