torsdag 6 maj 2010

Hello mystery don't bother to explain, how about maybe it's all been in my head



Kvälls bus!


Vad ska jag köpa till lille Vince i födelsedags present? Vad ska jag ha på mig på lördagens festligheter? Glöm, för Guds skull, inte Singstar spelen till lördag!

Vet ni vad som hände mig idag!!

JAG BLEV STOPPAD AV POLISEN!

...igen...

Det var någon som hade ringt in och sagt att jag betedde mig rattfull, NOT! Jag förstod inte ens att jag skulle stanna när bilen flashade med helljuset, det var ju en civilare så jag såg inte ens att det var en polis förrän de satte igång blåljusen. Det var ungefär då jag såg polisbilen bakom civilaren.

Självklart visade allt sig vara bra, andledningen var att de tyckte jag körde långsamt men jag försökte bara spara bensin så jag kom fram till närmsta mack. Mätaren var nämligen i botten.

Så där satt jag smått förvirrad och missade att köra av till macken!
Som tur var kom jag fram till nästa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar