måndag 17 maj 2010

Stomach ache with a hint of nausea



50 danska kronor, ka-ching!

Ligger och tänkte försöka sova men det går inte särkillt bra, jag har ont i magen och mår illa. I och för sig har jag inte gått på världens bästa diet idag men det gör ont! Man tycker att min mage borde vara van vid mycket skit, men tydligen inte.

Som sagt så var jag och hämtade Vincent på dagis idag, man blir så glad när han springer över hela lekplatsen och kastar sig i armarna på en! Vilken liten sol han är.

Nästa stopp var Farmor och Farfar, där det väntades kaffe till mig och glass till Vincent (och självklart mig också!). Mamma kom och det serverades även middag! Vad skönt det var att kunna sitta ute och fika ända tills sju på kvällen, det har man inte kunnat på hela året. Hoppas att värmen är på väg.

Nu när jag tänker efter, det kanske är mängden kaffe som gör att magen strejkar. Och nej jag menar inte att jag har förstoppning, bara smäääärta!

Godnatt,

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar