onsdag 1 december 2010

1 DECEMBER 2011


Julstämning! Ser ut som ett spöke på bilden, men det får duga. Pulsade runt i staden med Emma idag. Det var riktigt mysigt. Pratade lite om nyår, insåg att det börjar närma sig. Det är ju redan december, hur hände det!?

Det märks att det är jul. Alla har blivit lite influerade av julandan, den givmilda och snälla sidan. Jag saknade fem kronor till parkeringen (automaten tar inte mitt kort av någon anledning) men det gick förbi en snäll herre som gav mig en tia så jag kunde köra hem. Stod dessutom i ett parkeringsgarage så jag hade verkligen ingen chans att komma hem utan den där femman. Så jag tackade herren (och min lyckliga stjärna) och körde hemåt med ett leende på läpparna.

Have a holly-jolly Christmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar