onsdag 15 december 2010

When nothing goes my way

Tumbling around downtown. Åt lunch med brorsan, Rose Garden. It was another first för mig denna veckan. Sushi buffé, 89kr och allt annat i asiatisk väg man kan tänka sig. Hej himlen. Blev lite tveksam på hur sushin skulle smaka men den överraskade mig och var riktigt god.
Hittade vinterkängor till honom, ögonbrynsfärg till mig. Får väl se om flickan utan ögonbryn kan göra någon ändring på den fronten.

Jag har tappat all motivation denna veckan, jag vet inte om jag kan skylla på att det är just den veckan i månaden eller vad det är. Jag vill inte gå upp, även om jag är ledig, jag vill inte göra mig iordning. Ja, inte ens sminka mig. Total omotivation. Ändå går jag upp, ändå gör jag mig iordning. Ändå tar jag vara på dagen. Imorgon blir det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar