tisdag 7 december 2010

Freedom

Har varit ledig hela dagen idag. Har bara legat och slappat ute på landet där snön fortfarande ligger som ett vitt täcke över allt. Där julpyntet är på plats och värmeljusen är tända. Jag har betat igenom Sagan om Ringen, the extended version, det har tagit mig hela dagen. Den filmen kan vara en av de bästa någonsin, jag glömmer aldrig första gången jag såg Orlando som Legolas, en blond, blåögd alf och jag smälte direkt. En av få celebrity crushes jag har haft. Orlando satt till och med på min vägg ett tag.

Nu ska jag sätta igång med matlagningen, men först en tur på ICA.
Imorgon väntar en ny jobbdag.

2 kommentarer:

  1. den orlando på väggen kommer jag ihåg.. i samband med en första fylla på zaranoff och sprite.

    hittade hit genom facebook. hoppas du har det bra!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade hit Anna! Hoppas allt är bra med dig! Vad har du för dig nu för tiden?

    Haha :D Vilka minnen alltså. Första fyllan och vi kunde inte komma på något bättre. Det var fina tider det.

    SvaraRadera