fredag 31 december 2010

We're gonna goooo.... SHOPPING!


Precis vad som behövdes för att höja mitt humör. En tur med mig själv, med alla mina jag, och mängder med shoppingpåsar. 
Toppar, klänningar och kjolar. Så efter att ha lekt dress-up med mig själv kan jag nu dela med mig av lite av mina fynd. 
Röda ryggringningar, draperade klänningar, volanger och golvlångt. För stort, för litet och alldeles lagom. 
Tyvärr inga kul bilder, men jag hade roligt ändå. Enjoy! 


Sponsrad av H&M någon? Eh, ja typ hela detta avlånga land. Vad skulle vi göra utan fynden man kan falla för där inne? Kjolen var på  rea för en hundring, hur blir det bättre än så? Nu är min kropp full av inspiration. Jag vill sitta här på det kalla stengolvet och sätta ihop outfits hela natten lång. Lägga till smycken, strumpor och pälsar. Allt där emellan. Men även jag behöver sömn, eller framförallt jag behöver sömn. Och eftersom det är jobb följt av nyårsfirande känns det välbehövligt. Sweet Dreams! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar