tisdag 28 december 2010

Christmas ain't over yet

1. Madde testar självutlösaren 2. Årets finaste pepparkakshus, design Camilla och Madde. 3 och 4. JULKLAPPSLEKEN!

För första gången lekte jag julklappsleken. Efter fikan med Olof och Camilla stack jag och Milla iväg för att köpa 50-kronors paket och Olof för att inta Malmös nattliv under juldagen. Väl hemma hos familjen Lundqvist bjöds det på glögg, julbord och massor av läckerheter. Efteråt drog lekarna igång och det visade sig att de paket man jagade mest var de minst roliga, haha! Jag och Camilla vann på Med Andra Ord sen spelade vi Let's Dance på Wii, mitt nya favorit spel. Högst på inköpslistan nu, efter nyårsklänning.

Känner på mig att det kommer bli en underbar nyår i år, blev medbjuden på hemmafest där jag knappt känner någon, varav några personer jag var livrädd för i högstadiet. Ni vet de tuffa som stod i glasgångarna och fällde småbarn som oss, det blev långa omvägar för att undgå detta. Som sagt, jag tror det blir en riktigt bra nyår i år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar