måndag 27 december 2010

Clap your hands if your working to hard

EN QUICKIE INNAN JOBB. IGEN.

Jag har jobbat konstant nu under julen och har en ledig dag innan nyår. Därför har det stått ganska stilla här. Dels det och dels att jag glömde bort min dator i Malmö när jag själv var ute på landet. Det bästa sättet att fira jul, ute på landet där snövallarna är höga och stressen är minimal. Bara att njuta.

Har hunnit med en julafton av två, har fikat i mellandags-rea-kaos och lekt julklappsleken, spelat Let's dance på Wii (favorit!) och äntligen sett Despicable Me (bästa filmen i år!).

Nu har rean dragit igång även hos oss ute på Nova, jag förstår nu vad kaoset innebär. Reagalna kunder som sliter i allt. Det var en folksamling runt ett av borden med t-shirts på, man såg ingenting utom en och annan t-shirt som kom flygande. Galet.

Så nu är det dags för ännu en dag i kaos, kämpandes mot en envis förkylning. Svullna ögon, rinnande näsa och hes hals. Ni känner säkert igen den känslan.

Så det var en liten update :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar