fredag 5 juni 2009

Du har mit hjerte hvis du vil smukke kom nu sig nu ja jeg håber sådan du siger ja

My own, my precious! Jag har köpt mitt efterlängtade Sims, men har dock inte startat det ännu för jag har lite dilemma om jag verkligen ska lägga in det på min bärbara eller bara på den "vanliga" datorn. Sådana spel tar väl ganska stor plats och jag lär ju ladda ner hur mycket som helst.

För två dagar sen hade jag inget att göra till helgen och började bli lite orolig men nu känns det som jag är lite ute på djupt vatten! :) Men eftersom här inte är någon hemma som kan få mig att t.ex. gå hem från Bo01 (knäppis) så tror jag att jag överlever ganska bra trots fullspäckat schema!

Jag har aldrig i hela mitt liv blivit bjuden på en dejt, alltså en riktig dejt. Okej aldrig på en låtsas dejt heller för den delen. Och nu har jag en "icke-dejt" dejt inplanerad nästa vecka och ikväll är jag en låtsas dejt!

-> Shame! Kolla in min grymt snygga tröja och mitt flashiga hårband. Emsan goes städerska =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar