onsdag 17 juni 2009

I could use somebody like you

Jag hatar midsommar, jag hatar födelsedagar, jag hatar, hatar, hatar! Jag är inte på Pink night, trots att jag faktiskt hittade folk som ville med mig men jag är helt seg idag. Vilken ångestfylld dag idag, fylld till bredden.

Sprang ändå förbi Prinsen och sade hej hej och fick ett medlemskort! :D Ingen mer kö för mig där heller! =)

Varför blir jag nu inte glad för det nu då? Eller jo glad men inte lycklig. Fan! Idag är det bara ångest som gäller. Jag vill deleta alla högtider och födelsedagar och skit, jag hatar sånt!

Det är nu man vill ha någon som kan hålla om en när man ska sova och säga att allt löser sig, men nej jag får ligga i min stora säng alldeles ensam och krama om min nalle eller något istället. Han lämnar inte min sida i alla fall, inte sen jag föddes! Blivit utlånad till Vincent en eller två gånger men det klarade han galant.
Min "Lalle-nalle"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar