torsdag 18 juni 2009

I'd rather keep dreaming than living

Igårkväll/natt/morgon var det mycket svammel som kom ut ur min mun, det blev många skratt men inga vettigheter över huvud taget. Ett flertal ord blev helt totalt förstörda. "Smutta" lär jag aldrig kunna använda igen tack vare vissa helt sjuka liknelser. Lika så facebooka, tagga och etc. Men betydelserna vågar jag inte gå in på för det är bara så sjukt, fast kul hade vi.

Imorgon ska jag leka matchmaker åt min lillasyster. Eller egentligen inte matchmaker men hon ska med oss och kolla på en kompis som ska spela gitarr på något litet ställe. Så vi får väl se hur det slutar. Spelningen alltså inte matchmakingen. ^^

Nej nu börjar jag snart svamla igen. Tänka sig, denna lilla tösen behöver också sova lite! =)
Dröm söta drömmar!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar