torsdag 4 juni 2009

I can try to convince you I don't need to be with you but my only thoughts are thoughts about you

Jag blev så ofantligt glad när jag hittade alla sakerna för The Sims 3 på Maxi. Jag till och med djurade dit vid öppning för att få mitt efterlängtade spel, men icke! Leveranserna var sena, det hade hänt flera butiker dessutom. De kan ju inte vara sena när det är release idag? Hallå 4 Juni vad hände?

Jag ska i alla fall ha det där extremt fjantiga och beroendeframkallande spelet! Jag har ju varit fast sen det första The Sims, hade alla Expansion Pack osv. Det hade jag till TS2 också. Men när datorn crashade försvann spelet och jag har inte lyckats lägga in det igen, det har känts tomt. Men nu känner jag att det är dags att återuppliva beroendet. Det är dags för en Relapse! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar